Blixten McQueen

Ella fyllde fyra år och då ville hon ha en Blixten McQueen tårta.
Bilar är jäkligt roliga att göra, men jösses vad de tar tid att göra!!
Det är mycket bygga ihop delar och mycket småpill. Men för att vara första gången jag gjorde en Blixten McQueen tårta är jag väldigt nöjd!


95:an och blixten ska ha lite rött i sig, men tyvärr var den röda färgen (som man "målar" med) slut. Men det gick så här med.


Vingen där bak och hjulhusen är uppbyggda.




Lite missnöjd med munnen som blev lite sned och inte riktigt fick det leendet som jag ville att den skulle ha. Men nu vet jag hur jag ska göra nästa gång!!

Överlag är jag ganska nöjd med tårtan!


Kommentarer
Postat av: Fia

Den blev ju hur fin som helst, duktig du är!

2011-07-13 @ 22:48:53
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0