Blixten McQueen 3D- igen...

Har gjort en Blixten McQueen tårta till, i 3D givetvis!
Det gick snabbare denna gången, känner att jag börjar få in snitsen nu :-)

Förra Blixten McQueen tårtan jag gjorde hittar ni här (<--Länk)
Som ni ser var det en hel del detaljer som jag gjorde annorlunda denna gången.

Väldigt nöjd med resultatet denna gången! Foton tagna från många olika vinklar för att få med så mycket som möjligt!








Fyllningen är av choklad och jordgubbsmousse. Jag har byggt tårtan efter denna bilden;


Vad tycker ni? Är det likt? :-)

Har tagit en del bilder på hur jag byggt upp tårtan. Kan visa dem i ett annat inlägg om ni är intresserade?

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0